Ремонт на перални - професионални сервизни услуги по домовете

Пералните са сред най-важните уреди, които се използват във всяко домакинство. Когато тя не работи нормално или изобщо спре да изпълнява командите, в повечето случаи се търсят сервизни услуги от опитен техник, за да бъде отстранен проблемът.

С успешната си практика, която надхвърля няколко десетилетия, инж. Станев се е доказал като добър майстор, способен да се справи с ремонта на перални и друга битова техника.

Настоящият блог има за цел да представи и популяризира неговата професионална работа пред по-широка аудитория и да улесни търсенията за техник, който да ремонтира пералнята в дома и в никакъв случай не представлява учебно помагало за начинаещи майстори :).

вторник, 12 април 2016 г.

Ремонт на перални по домовете - запушен филтър, блокирала електроника, проблемни маркучи, блокирала ключалка на люка, а пролетта примамливо намига между цъфналите храсти

Пералните, ремонтирани от мен, се оказаха с различни повреди. Справих се майсторски с блокирала електроника на пералня, извадих парченце от дреха, заседнало трайно във филтъра, който се беше запушил и не даваше водата да отиде в помпата. През следобедните часове ремонтирах трета пералня, там имаше проблем с маркучите. Привечер телефонът ми прозвъня тревожно и ме помолиха да отида спешно за сервиз на четвърта за деня перална машина, защото блокирала ключалката, а вътре било прането с детските дрешки. За общо щастие - на собствениците на повредената пералня и мое, се оказахме съседи и почти по пантофи притичах до отсрещния блок. Отворих люка на пералнята, но ключалката се налага да бъде сменена с нова. Утре ще потърся подходяща за този модел пералня на Bosch.



Перални, ремонт, Ремонт на перални по домовете в София, Ремонт на перални,ремонт на перални през цялата седмица,  повреди при пералните,
Ремонти на перални по домовете



След пролетния вторник прогнозата за времето в София обещава още топли дни. Приятно е и вечерта, когато след ден с четири ремонта на перални, релаксирам пред екрана на лаптопа, докато чета последни новини от България и света. Вратата на балкона зад гърба ми е отворена широко, навън  е и котенцето, доволно придремва на хладничко и проветриво. 

Денят ми бе зает с ремонти на перални по домовете, но остана време да се порадвам на пролетния ден. Ухания на цъфнал люляк и храсти ме съпровождаха из обиколките ми из софийските квартали. Приятни, свежи, пролетно-омайни емоции се разлистваха в душата ми, пожелавайки си повече свободно от ремонти време, за да нарисувам някоя нова картинка и пресъздам тези природни красоти. Поне на мен не ми трябва много, за да усетя щастието в изфинено-елегантна форма.


ремонти на перални по домовете, майстор, ремонт на перални, ремонт на перални в София,
Филтър на пералня


Ремонт на перални по домовете в София от инж. Станев- квалифицирани сервизни услуги през цялата седмица. Запазете час за диагностика и последващ ремонт!

За ремонт на микровълнови - надникнете тук

Заложете на професионализма, натрупания опит и качеството при ремонтите.

Използвайте посочения телефонен номер за връзка с инж. Станев.

Когато името работи за теб!





Няма коментари:

Публикуване на коментар